dijous, 15 d’abril del 2010

Dimecres 14 d'abril : anem a Hong Kong

Avui marxem cap a Hong Kong. Varem comprar el bitllet d'avió fa 5 dies en aquest mateix alberg. Clar que ens va sortir una mica caret, però clar, és tracta d'un vol internacional. Ja ho farem diferent per la sortida de Hong Kong, ja que no es tracta d'anar pagant tant.....

L'avió surt a les 15:35h. No hem de córrer. Ens llevem tranquilament, fem un bon esmorzar en el mateix alberg i després de fer maletes marxem cap a l'aeroport.
No volem agafar cap taxi, i per tant hi anirem amb bus seguint les indicacions que ens han donat el mateix alberg. Agafem el bus K12 (1,5 Yuan el bitllet) que para davant de l'alberg fins a Wullin Square (6 parades; el bus es para sempre i és fàcil contar-les). Un cop allà hem d'agafar el bus fins l'aeroport (20Yuans cada bitllet) que tardarà més o menys 1 hora.

Perfecte, ja som a l'aeroport.
Ja podem facturar.....

L'avió surt amb 1/2 h de retard, i arribem a Hong Kong una mica mes tard del que pensavem.
Control d'immigració, recollida d'equipatge, canvi de moneda i .... cap a l'illa de Hong Kong.
Varem decidir allotjar-nos a l'illa de Hong Kong, concretament a la zona de Causeway Bay (ens va semblar la millor opció ). Per tant agafem el bus A11 que per 40 HKD ens portarà prop del hostel que tenim reservat (el bus A11 és l'opció més econòmica i alhora còmoda ja que conecta l'aeroport amb els hotels i pensions més importants de l'illa de Hong Kong). Ens allotgem al "Hong Kong Hostel" antigamet anomenat Wang Fat; un lloc senzill, econòmic però molt cèntric.
A les 20h arribem al hostel. Descarreguem i anem a voltar. La ciutat ens espera. Hem passat d'un rigoròs hivern (a Tunxi i a Hangzhou) a una primavera-estiu (aquí a Hong Kong). Ens treiem tota la roba i amb una semarreta i sandalies sortim a voltar .
És brutal, quina ciutat: llums, gent, neons, ambient,..... tot sobredimensionat. No havíem vist res semblant.